Tina Vertačnik

Tina Vertačnik

Skupini sem se priključila, ker sem bila vanjo povabljena in menim, da ji s svojo življenjsko izkušnjo hendikepa, ki je del mene, lahko pripomorem k pestrejši izvedbi delavnic.
Zelo pomembno se mi zdi, da so delavnice izvedene v prijetnem, kreativnem vzdušju, sproščeno in pristno. Kot izvajalka poizkušam biti pristna v tem kar povem in kar še drugače izrazim, poizkušam skupino slišati kaj sporoča in kaj jo še posebej zanima in potem dati predvsem prostor in čas temu za kar je zanimanje.
Delovanje skupine je korektno, zame vzpodbudno in kreativno. Vloga učiteljic ob izvedbi delavnice je zelo raznolika, zelo različno se znajdejo v vlogi, ko uro oblikuje nekdo drug in ne one same in se mi zdi, da učiteljica z svojim odnosom do delavnice zelo vpliva na vzdušje v razredu.
Otroci so že med delavnico zvedavi, sprašujejo, so spontani in prisrčni in krasno sooblikujejo ure, potem so pa krasni odzivi otrok še po delavnicah, ko pozdravljajo na ulici, če se srečamo, ko nas obdarujejo z izdelki na temo delavnice in se veliko spomnijo iz preteklih srečanj z nami in te spomine na ponovnem srečanju podelijo in podoživijo.
Pozitivno k izvedbi delavnic zagotovo pripomore že dobra priprava izvajalcev na delavnico, dober stik z delavci na šoli in potem razred sam, ki prinese potrebno živahnost. Ovire so največkrat arhitektonske narave in takrat vidim, da delavnico težje izvedem, ko je dan tak, da delavnico oz. njeno izvedbo vzamem kot nekaj kar pač delam in ne kot izziv, ki mi bo popestril dan.
Vedno znova me navdušujejo otroci s svojo neposrednostjo, sproščenostjo z svojimi vprašanji in ko hitijo pripovedovat svoje izkušnje v povezavi s temo delavnic.

Nazaj